South Indian Lake

24 april 2017 - Canada, Verenigde Staten

Yeey ik was eindelijk geland in South Indian Lake. Meteen ben ik opzoek gegaan naar mijn slaapplek. Alleen daar moest ik heen met een paar voertuigen onder andere de bus. Ik overnachtte in een tent midden op een kamp. Het is de koudste plek in Canada. Eerst heb ik dingen onderzocht en een beetje rond gelopen door het bos heen. Het werd avond dus ik ging slapen. In de ochtend gingen we heel simpel ontbijten. Meer naar de middag toe heb ik heel veel excursie's gedaan. En daardoor ken ik het gebied nu. Naar de avond toe pakte ik mijn spullen weer in zodat ik 's ochtends meteen kon vertrekken. De ochtend was aan gebroken. En ik vertrok naar Costa-Rica

1. Stalker:
    30 mei 2017
    heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
  2. Stalker:
    30 mei 2017
    halo?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????